Welkom bij Ankoor

Zanggroep Ankoor, onder leiding van Marco Mariën, is opgericht in 2008. Ons popkoor telt ongeveer 30 personen, inclusief combo en begeleiding.

Wij zingen meerstemmig “van alles wat”: Nederlands, Frans en Engels repertoire. Van Billy Joel tot Adèle en van Bløf tot Danny Vera. U zult verrast worden door de diversiteit van de nummers.

Onze zanggroep straalt plezier en ambitie uit. De sfeer is informeel en humor is belangrijk, ook tijdens de -overigens gedisciplineerde- repetities. We besteden veel aandacht aan kleding, uitstraling en choreografie.

Na de repetities is er ruimte voor een gezellig samenzijn, onder het genot van een drankje.

Wij repeteren elke woensdagavond van 20.00-22.00 uur in de aula van Basisschool Loeswijk aan de Bisschop van Mierlostraat 92  in Mierlo.